Is it too late now to say sorry?

”Is it too late now to say sorry”

Jag förlåter mig själv för mina synder och de kommande stunder i livet där jag ångrar vad jag gör. Jag förlåter mig själv och accepterar att livet inte på något sätt tar en dit man vill utan att låta en äventyras.

Capital Christmas Bell Ball 2015 i helgen i London. 4,5 timme extremt bra konsert. Så många bra artister man inte annars tänker tanken att se..och avslutningsvis entrade JUSTIN BIEBER scenen, vilken grym artist! jag dog lite och höll omedvetet andan när hans tröja åkte av i sista låten. Tantsjuk kallas det kanske. Nåväl. Såhär är det:

Livet, vilken lek ändå ”studenter har det fan för bra nu förtiden alltså” – världens bästa Erik. Sant som det är sagt, vet inte vem jag ska tacka för den här tiden för det senaste året har varit ett av det mest äventyrsrika och innehållsmässigt utmanande år. Vilken resa på alla plan.

Med sorg i våra hjärtan lär vi oss vad som är värt att kriga för och med glädje i själen förstår vi vad lycka betyder. Sant som det alldeles nyss är sagt och skrivet i sten.

Bild Lånad av min Mollberg.

12348047_10154356810603448_3431606330924223617_n

 

 

Lämna en kommentar