C-uppsats och London!

Den dagliga uppdateringen är att förglömma sedan minnes urtider.  Jag skriver när jag har vett nog att minnas och något minnesvärt vett att förmedla. Uppsatsskrivandet har nåt sin kulmen och vi är i full gång. Helt galet vad fort tiden går! Bra feedback från handledaren idag iallafall och ordagrant sa hon ”var snälla mot er själva”
Blodigt allvar togs detta på och vi lyxade med fika (det gör vi egentligen jämt) och jag kan påstå att min helg kan komma att bli episk! Hon sa vi snälla mot er själva och vips kan jag berätta att jag ellandellan mollberg, jempis strömmen och jag ska till London! Bokat sedan länge och nu packat och betalt!
Vi ska till London och se JUSTIN BIEBER! 

Oj ojojojoj fy faaaaaan så coolt tänker ni och andra tänker ”din sjuke jävel betalar man för det..fy fa-an”.
Jaop det gör man och stolt också kan jag säga. Fy fasen som jag längtar.
Fötterna från skrivbordet för snart drar vi! 

image

Lämna en kommentar