Tankesmedjan 24/7

En Fin helg är till ända. Framför mig står måndagen halvt om halvt planerad. Jag sover dåligt. Kanske på grund av allt som snurrar i huvudet. Jag har ingen OFF-knapp i hjärnan. Konstant snurrar det i huvudet och igår togs nog alla priser, välkommen in i mitt huvud:

” Ja okej, snart lön, gött ändå och så CSN, fan räkningar, borde  jag ha mer koll på dem nu redan eller räcker det att kolla över dem den 25e? Betalade jag ens hyran förra månaden,hyra, shit jag älskar min lilla lya tänk att den bara är min, min egna första på 28 år, närmare 30 ändå ganska soft, snygg singel snart 30 och världsvan, van, vann… är jag inte törstig och törstande efter mer än vann… kärlek? Nej aldrig. jag klarar mig själv, bäste dräng EMIIIL! Förgrömmade unge, den snickerboan skulle man ändå vilja sitta i när man var liten, vilken härlig sommar det var ändå, midsommar i Säter, kallt som fan på morgonen där och Samuel är väl ändå ett fint namn, ALL BY MYSEEEEEELLLLF, äpplen skulle jag ju köpa! Fan, och nudlar, vem vinner diettävlingen egentligen? …”
Detta är 2 minuter, 2. TVÅ. DOS. ZWEI. fan det slutar aldrig. Notera att saker som IS, Terrorism, Skola, Jobb och annat viktigt är inte ens på tapeten, i min hjärna lever jag i min bubbla där annat är viktigt att tänka på..tydligen.

Lämna en kommentar